Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2012 18:21 - Съвременното умно дете... наистина умно
Автор: priqtel73 Категория: Забавление   
Прочетен: 3736 Коментари: 10 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Учителката на първи клас мис Нилъм (28 години) имала проблеми с един от учениците си.Тя попитала:

- Какво има, момчето ми?

- Твърде съм умен за първи клас. Сестра ми е в трети, а пък аз съм по-умен от нея! Мисля, че аз също трябва да уча в трети. – отговорил ученикът.

За мис Нилъм това било прекалено и за това тя повела момчето при директора. Докато то чакало в приемната, тя обяснила на директора ситуацията. Решение било намерено – директорът щял да направи тест на момчето и ако то не може да отговори на някой от въпросите, ще трябва да се върне в първи клас и да се държи добре. Мис Нилъм се съгласила.

Момчето било въведено в кабинета на директора, обяснили му условията и то се съгласило да мине теста.

Директорът: “Колко е 3 x 3?”

Момчето: “9″.

Директорът: “Колко е 6 x 6?”

Момчето: “36″.

И така ставало с всеки въпрос, на който, според директора, един третокласник трябва да знае отговора. Тогава директорът се обърнал към мис Нилъм и казал:

- Мисля, че момчето може да премине в трети клас.

Мис Нилъм обаче казала, че има още въпроси. Момчето и директорът кимнали в знак на съгласие и тя започнала:

- Какво има кравата 4 броя, а аз само 2?

- Крака – след кратка пауза отговорило момчето.

- Какво има в твоя панталон, което няма в моя?

- Джобове – бил отговорът.

- Започва с К и завършва на С, космато, продълговато, вкусно, с белезникава течност вътре?

- Кокос.

- Твърдо и розово, когато влиза и меко и лепкаво, когато излиза?

Директорът леко пребледнял, стегнал се, очите му се облещили и едва се сдържал да не изпревари отговора…

- Дъвка.

- Какво мъжът прави изправен, жената седнала, а кучето на три лапи?

Сега вече очите на директора здраво се оцъклили, но преди да каже нещо, ученикът го изпреварил.

- Подава ръка

- Сега ще задавам въпроси от типа: „Кой съм аз?”, става ли?

- Аха.

- Ти пъхаш в мен своя кол. Връзваш ме, за да ме вдигнеш. Мокря се преди теб?

- Палатка.

- В мен влиза пръст. Търкаш ме и въртиш, когато ти е скучно. Най-добрият мъж ме получава пръв?

Директорът е много обезпокоен, напрегнат и е принуден да глътне голяма порция коняк.

- Венчален пръстен.

- Мога да бъда с различни размери. Когато не ми е добре, капя. Когато ме издухваш ми е добре.

- Нос.

- Имам твърдо тяло. Моят връх пронизва. В движение треперя.

- Стрела.

- Коя дума започва с “F” и завършва с “K” и означава много жега и вълнения?

- Firetruck (Пожарна кола).

- Коя дума започва с “F” и завършва с “K” и ако това нещо го няма, си принуден да работиш с ръце?

- Fork (Вилица).

- Имат го всички мъже, на някои им е по-дълго, отколкото на другите. Мъжът го дава на жена си след сватбата?

- Фамилия.

- Кой мъжки орган няма кости, има само мускули и вени. Той пулсира и отговаря за правенето на любов?

- Сърце.

Директорът с облекчение въздъхнал и казал на учителката:

- Изпратете го в Кеймбридж! На последните 10 въпроса аз самият отговорих неправилно!!”




Гласувай:
12



1. mt46 - Привет, Приятелко!
06.05.2012 18:29
Да, детето е супер!... :)
цитирай
2. priqtel73 - Здравей Приятелю :)
06.05.2012 18:42
mt46 написа:
Да, детето е супер!... :)


Детето наистина е умно
честно казано не очаквах :)
цитирай
3. sparotok - :)
06.05.2012 19:57
Какъв ти Кембридж, момчето е по-умно от професорите!:)
цитирай
4. priqtel73 - Така е :)
06.05.2012 21:43
sparotok написа:
Какъв ти Кембридж, момчето е по-умно от професорите!:)


Поздрави с пожелание за прекрасна и успешна седмица от мен :)
цитирай
5. hristo27 - Това хлапе може да сложи в джоба си ...
07.05.2012 09:59
Това хлапе може да сложи в джоба си доста преподаватели, нали?

Успешна седмица ти желая!
цитирай
6. mitkaloto - Направо го докарай в България за ...
07.05.2012 16:24
Направо го докарай в България за министър!Поздрави!
цитирай
7. priqtel73 - Нали ... хлапето е наистина невероятно умно !
07.05.2012 19:47
Митко , Ице Благодаря ви че се отбихте :)
Поздрави и хубава седмица ви желая !
цитирай
8. mitkaloto - Митко, Ице Благодаря ви че се отб...
07.05.2012 19:57
priqtel73 написа:
Митко , Ице Благодаря ви че се отбихте :)
Поздрави и хубава седмица ви желая !

И на теб успешна седмица!Поздрави!
цитирай
9. sparotok - !
07.05.2012 21:21
priqtel73 написа:
sparotok написа:
Какъв ти Кембридж, момчето е по-умно от професорите!:)


Поздрави с пожелание за прекрасна и успешна седмица от мен :)


Благодаря ти! Весела седмица!:)
цитирай
10. pevetsa - Малей, и аз сгреших в отговорите, ще ...
13.05.2012 09:56
Малей, и аз сгреших в отговорите, ще удавя мъката си, ... с биричка :)))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: priqtel73
Категория: Забавление
Прочетен: 492373
Постинги: 444
Коментари: 935
Гласове: 2614
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол